identyfikacja nec-a

Autor: pxoz_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Thu 07 Nov 2002 - 23:15:26 MET

b. prosze o pomoc w identyfikacji monitora nec

 http://www.republika.pl/skowytpsa/nec.html

chodzi mi konkretnie o parametry odswierzania,pasmo przenoszenia . Wlasciwie
bede wdzieczny za jakiekolwiek informacje wlacznie z przyblizonym okresem
produkcji. U kumpla udalo nam sie wyciagnac 85 hz na 1024*798 , u mnie przy
tej rozdzielczosci w opcjach karty maksymalnie moge uzyskac 75 hz a mam gf
440 mx 64mb. dodam ze lg700p wyciagal na tej karcie 100 hz. dzieki za wszelka
pomoc

pozdrawiam