K7VMA i problemy z grafika (niesmiertelne...)

Autor: kbirula_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 07 Nov 2002 - 22:57:13 MET

Witam!
Czy ktos moze pomoc?

Wylaczono mi komputer przez power no i znowu siadla grafika (S3 na k7vma)
("problem w niewlasciwym..." +16 kolorów+600/400)

Znalazlem jakis calkiem madry post dot. ratunku, ale cos mi idzie pod gorke.

Co robie:
1. W trybie awaryjnym zamieniam karte na standardowa VGA i uruchamiam ponownie
2. to daje w miare dobry efekt (rozdzielczosci te same, ale wraca mi "klon",
   choc w 16 kolorach...)
3. laduje sterowniki S3, restart i.. Porazka!!! Wraca po staremu.

CO ROBIE NIE TAK???

Prosze o pomoc! Sprawa BARDZO pilna a nie moge za bardzo reinstalowac!
Dziekuje!
Kacper Birula