klopoty z HD i sterownikiem FastTrak376

Autor: Dominik (dmkwietn_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 22:16:24 MET

Witam!
Niedawno zakupilem nowy sprzet i zaopatrzylem sie m.in. w dysk Barracuda IV
40 GB 7200 seagate'a. Zeby dysk byl widziany przy instalacji systemu wciskam
f6 i wczytuje sterowniki FastTrak 376 firmy Promise. win xp zaczyna
instalacje gładko przechodzi dalej lecz w pewnym momencie otwiera okienko z
komunikatem ze cos nie przeszlo testow zgodnosci z systemem win xp (nie pisze
co gdy instaluje xp polskiego przy ang wersji xp wyrzucil mi nazwe wlasnie
tego sterownika). instalator odradza kontynuowanie instalacji. gdy ja koncze
mimo to to xp w wersji polskiej wogole sie nie uruchamia (wiesza przy
uruchomieniu) a w wersji ang wiesza regularnie co pewien czas, zamyka okienka
programow bez powodu itp
Gdzie popelniam blad? Czy winien jest sterownik? Gdzie mozna dostac poprawny?
A moze to wina systemu?
Reszta konfiguracji to MB: asus P4S8X SATA AGP8x 1394 z P4 2.4 GHz
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
dominik