kontroler IDE

Autor: Soohy (soohy_at_gazeta.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 21:19:27 MET

Witam!
Na starym kompie p133, mam kontroler IDE na ISA, do ktorego za pomoca jednej
tasmy mam podpiety HDD oraz CD-ROM. W BIOS'ie niby wszystko ustawione, dysk
wykrywa(PriMaster), CD-ROM(PrimSlave) tez. W tabelkach wszystko OK, windows
98 sie uruchamia spoko (czyli podlaczenie HDD dziala), ale w windowsie nie
ma CD-ROM'u. We wlasciwosciach natomiast jest blad przy Kontrolerze. Pisze
ze nalezy wlaczyc to urzadzenie w BIOS'ie i w ogole.
Tak wiec jezeli moim zdaniem w biosie wszystko jest ok, windows rusza z
dysku podpietego do kontrolera a CD-ROM'u nie ma?

Dzieki z gory za odpowiedz.
Soohy.