Re: karta dzwiekowa

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 19:17:17 MET

mike wrote:

>Użytkownik "Adam" <adamleon_at_interia.pl> napisał w wiadomości

 Zamiast szukać na ślepo wystarczy rzut oka na płytę: poniżej gniazda
 karty muzycznej na wysokości złącza AGP powinien być przylutowany chip
kodeka - wystarczy przeczytać oznaczenie Jeżeli to jest płyta na Intelu
będzie to pewnie ALC2xx firny Avance Logic lub CMI xxxx firmy C-Media.
Strona ze sterownikami do płyt Mercury jest pod tym adresem:
http://download.kobian.com/