Wybor DVD

Autor: P. W (p-w_at_wywalto.go2.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 18:57:28 MET

Czesc

Wlasnie zamierzam wymienic swoj CD-ek firmy LGx52 ktory mnie juz zdenerwowal
(b. wolno czyta CD-R). W zwiazku z tym chce sobie zafundowac DVD i w
zwiiazku z tym prosze o rade. Mam do wyboru:
- Lite-On za 215,- (dobry wg cdrinfo.pl)
- Pioneer 117 (z tacka) za 225,- (nie wiem czy dobry, nie ma testow)
- Asus za 255,- (dobry ale drozszy)

Naped ma mi sluzyc jako CD-ROM, oczywiscie tez troche do filmow. Musi byc
szybki i miec dobra korekcje bledow do danych i audio. Z uwagi na fundusze
sklaniam sie raczej ku 2 tanszym mozliwosciom. Prosze znawcow tematu, a
najlepiej posiadaczy ww. napedow o pomoc i opinie.

--
Pozdrawiam
Pawel