Re: kom dla grafika

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 16:51:40 MET

Użytkownik "mike" <michalek1309_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mike" <michalek1309_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> jest supper przysłuchiwać sie waszej dyskusji ale ja nadal nie wiem co
> złożyć (mam doświadczenie w kompach do biur domu i gier ale nie do grafiki
> to co proponujecie ??

Moje zdanie jest takie. Gdybym mial kupowac dla siebie komputer do grafiki
(Photoshop, Corel, Quark), to wybralbym taka konfiguracje:
- plta glowna pod SDRAM-y, np. ECS K7S5A ~ 300 zl
- Athlon XP 1700 lub wiecej ~ 350 zl
- 1 GB SDRAM ~ 500 zl
- HDD SCSI 36 GB + kontroler ~ 1800 zl
- HDD IDE Barracuda 80 GB ~ 500 zl (mozna z niego zrezygnowac, przeciez 36
GB to sporo)
- grafika Matrox 450 lub 550 ~ 500 zl
- nagrywarka dowolna ~ 300 zl
- klawiatura zwykla ~ 40 zl
- mysz optyczna np. Logitecha ~ 100 zl
- karta muzyczna dowolna ~ 50 zl
- inne drobiazgi (FDD, modem, sieciowka).
RAZEM ok. 4500 zl - mysle ze zbijesz do 4000

Pozdrawiam
A.P.