Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 16:15:54 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz"...

>Juz kiedys byla o tym tutaj dyskusja, nie czasem nawet z Twoim
udzialem?
>Wtedy sromotnie polegles, chcesz znowu po uszac zebrac? ;)

Wojtusiu, dostaw sobie RAMu, bo Ci szwankuje....Albo - jeśli wolisz -
zmień używki ;D
Pewnie, ze z moim, GLide jeszcze się dołączył...Heh, też się dziś
gdzieś przewinął, ale dostał opieprz od jednego adaśka, i teraz pewnie
myśli nad Outlookiem ;)

Dyskusja była. Pod jej koniec używałeś już tylko jednego argumentu:
jeśli brajuje mi softu na Amigę, to zawsze mogę sobie dostawić kartę
PC i poemulować. Niestety, zabrakło Ci argumentów na stwierdzenie, że
kupowanie Amigi po to, żeby emulować na niej peceta jest cokolwiek
bezsensowne....Jeśli chcesz jeszcze raz wyjść na ofiarę losu, to
możemy to przewałkować jeszcze raz ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl