pomoze ktos ???

Autor: ScaShONe (scashone_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 16:13:33 MET

wiatm;-))

mam problemik z CD-ROMEM...posiadam naped COMBO samsunga z nagrywarka i
mozliwoscia ogladania DVD....i mianowicie....czasami jak wloze CD to go
``widzi`` tzn niektore tak a niketore nie...czyt.napedu nie znaloziono~....i
jak nagrywam plytke to zaczyna nagrywac i po jakim czasie staje lub nagra
cala..jednym slowem ``udaje`` ze nagrywa..i pojawia sie napis...power area
Calibrtions czy cos takiego .....aha nagrywam za pomoca Easy CD creator.....
ja mozecie to pomozcie ...bo nie wiem czy to wada wrodzona tego shitu czy
jak ?!co mam robic bo specem nie jestem od kompow a to doprowadza mnie do
szalu.........dzieki serdeczne...

pozdrawiam

Pioter