Re: LG F700P - wycofany, problemy??

Autor: Turms (adam007_at_nospam@box43.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 15:40:34 MET

"dawid" <david_t_at_interia.pl> wrote in message
> Zastanawiam sie nad kupnem monitora LG F700P - ciezko go bydostac a gdy go
> juz moge miec okazuje sie ze (prawdopodobnie - tak mowi sprzedawca) zostal
> wycofany albo wstrzyamno jego produkcje.
>
> Czy to prawda?
> Czy stwarza jakies problemy?
> Czy ktos go ma i moze opisac wrazenia?

jestem posiadaczem 700P od ponad miesiąca. na poczatku bylem pełen zachywtu
nad ostroscia obrazu, wykonaniem itd... teraz kiedy troszke czasu minelo,
niestety jestem juz innego zdania. Mam - podobnie jak inni - problem z
geometria. górna i dolna krawedz nie do regulacji ani reklamacji...

tak wiec, nie moge polecic monitora z czystym sumieniem.... najlepiej
wybierac sposord kilku egzemplarzy i to kiedy sie _dobrze_nagrzeja_. ale z
LG bym sie wstrzymal... bo cos mi sie wydaje ze jakos wykonania tych
monitorów daleka jest od doskonalosci. :-(

pozdr
Turms