Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: newbie (dynks_at______cut___this.____polbox.com)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 14:08:11 MET

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

>Eee, w tamtym czasie to mialem Amige 500 z bonusami i blaszakowcy przede
>mna chodnik czapkami wycierali, jak nadchodzilem ;)

 Mniej wiecej w tych czasach pojawily sie na gieldzie na grzybowskiej
pierwsze gierki na pieca z digitalizowana muzyczka , ta muzyczka to
oczywiscie przez glosniczek szla :-) , kartki wiszace nad stoiskami glosily
"NOWOSC : Mach - 2 dyski HD - digitalizowana muzyka powali cie na kolana
!!! "

Pozdros.