RE: kom dla grafika

Autor: LECZKOWSKI Jaroslaw (LECZKOWSKI_at_gide.COM)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 13:02:21 MET

>Reasumujac - proponuje taki zestaw:
>- plta glowna pod SDRAM-y, np. ECS K7S5A ~ 300 zl
Zawsze uwazalem, ze grafik potrzebuje przyzwoitego sprzetu.
Ta plyta nadaje sie dla hobbysty amatora lubiacego grzebac w kompie.
Poza tym ma tylko 2sloty pamieci :-)

>- Athlon XP 1700 lub wiecej ~ 350 zl
>- 1 GB SDRAM ~ 500 zl
>- HDD SCSI 36 GB + kontroler ~ 1800 zl
>- HDD IDE Barracuda 80 GB ~ 500 zl
>- grafika Matrox 450 lub 550 ~ 500 zl
>- nagrywarka dowolna ~ 300 zl
>- klawiatura zwykla ~ 40 zl
>- mysz optyczna np. Logitecha ~ 100 zl
>- karta muzyczna dowolna ~ 50 zl
>- inne drobiazgi (FDD, modem, sieciowka).
>RAZEM ok. 4500 zl

Dolicz to dego bude z dobrym zasilaczem ktory to pociagnie bez stresu.

>To jest na prawde niezly zestaw. Ja pracuje teraz na Duronie 1300 z plyta
>ECS K7S5A, 256 MB RAM-u, HDD Barracuda 20 GB, karta grafiki Elsa Erazor,
1. nie masz gwarancji, ze po wlozeniu 1GB ramu i kontrolera SCSI ta plyta
nie zacznie swirowac.
W jej wypadku wiele rzeczy jest mozliwych.
2. 256MB zakladajac ze jest win2000 to raczej min przy zastosowaniach
biurowych (nie obraz sie).
Do grafiki to jednak min 512.

Pozdrawiam
GLide
This message contains privileged and confidential information. If you are
not the intended recipient, please notify us immediately and delete it.

Ce message contient des informations confidentielles protegees par le secret
professionnel. Au cas ou il ne vous serait pas destine, nous vous remercions
de bien vouloir nous en aviser immediatement et de le supprimer.