Re: Rodzaje procesorów AMD K6-2/III

Autor: Krzysiek Kozłowski (apexa_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 12:50:27 MET

        Dzięki za odpowiedź

> W każdym innym przypadku sensowniej jest szukać drogi aktuali-
> zacji sprzętu przez płytę pod Socket A i pamięci SDR -- wyjdzie
> troszkę drożej (bo dojdzie zmiana obudowy najczęściej(, ale
> wydajność będzie wyższa.

        W sumie się zgadzam z Tobą, ale zmiana płyty i procka to także
zmiana: obudowy, klawiatury oraz karty dźwiękowej (mam SB16 Vibra na
ISA). A w obecnych czasach szukać płyty na SDR nie jest zbyt
przyszłościowe, więc jak już zmieniać, to pamięci także muszą być DDR. No
chyba, że płytę SDR+DDR, ale one chyba działają troszkę wolniej i już się
chyba takich nowych nie projektuje...

        Pozdrawiam
        Krzysiek Kozłowski