Re: ABIT BE6 jaki max cpu?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 10:04:08 MET

pepe wrote:

> jak znajdziesz przejściówke Slot 1 -> FCPGA2 to wsadzisz w nią proca
> do max 1,5 GHz (po upgardzie biosa, standardowy obsługuje torchę
> mniejsze FSB)... no ale takiej pzrejśćówki nie ma więc nie znajdziesz
> :P

a) raczej przejscowke slot1 pod Tualitana, bo ja mam procesor w obudowie
fcpga2 w przejscowce slot1=>fcpga.

b) takie przejscowki mozna bez wiekszego problemu dostac

c) Tualitany sa do 1.4GHz

d) wyjsnij o co chodzi z "standardowy obsługuje torchę mniejsze FSB"

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity