Problem z modemem Generic HCF pod Win2000

Autor: marek_stachura_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 07 Nov 2002 - 09:19:41 MET

Witam szanownych Grupowiczow,
mam problemy z ww modemem pod Win2K, czasem dziala, czasem nie...:(
A dokladniej to sciagnalem sterowniki ze strony producenta i zainstalowalem i
dzalal, ale tylko do czasu ponownego uruchomienia kompa, pozniej za nic nie
chcial zadzialac. Pomaga tylko odinstalowanie go i ponowne zainstalowanie
modemu, jednak z pewnym haczykiem, a mianowicie, podczas instalacji sterownikow
tworzy on w katalogu winnt\inf\ pliczek oemX.inf (X oznacza koleja liczbe, w
zaleznosci od ilosci takich pliczkow w tymze katalogu), a wiec modem dziala
tylko wtedy gdy usune ten stary jego oemX.inf, odinstaluje go i ponownie
zainstaluje i tak az do ponownego uruchomienia kompa.
Prosze o jakies sugestie, bo zaczyna mnie to pomalu meczyc...
Wielkie dzieki
Pozdrawiam
Maras