Re: Skaner Mustek i WinXP

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 06:12:02 MET

"ewuniowata" <ewuniowata_at_go2.pl> wrote:

> I jak w tytule czy istnieje sposób na uruchomienie skanera
> Mustek1200TA
> na WinXp. Nie ma problemu z działaniem skanera na innych
> platformach(98,2000,Me). Instalowałam drivery pod XP dołączone przy
> kupnie Mustek'a...i nic, zatem ściągnęłam sterownik ze strony
> producenta...i nic, próbowałam instalować z poziomu użytkownika,
> administratora...i nic.
>
> Może komuś się udało ???

Mam wprawdzie inny skaner tej firmy, ale u mnie najważniejsze było
_dokładne_ wykonanie instrukcji instalacji, ze szczególnym uwzględnieniem
kiedy trzeba zrestartować komputer, a kiedy nie, kiedy podłączyć skaner,
kiedy rozłączyć... W przeciwmym wypadku nic nie działało. Może o to właśnie
chodzi?

Instrukcję znajdziesz tu:
http://www.mustek.com/Download/driv_scanr/english/xpinstall.html

DS

--
Jazz is not dead, it just smells funny. [FZ]