Tania siec bezprzewodowa - co proponujecie ?

Autor: komp4u_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 07 Nov 2002 - 00:11:33 MET

Witam,
3 lata mieszkalem w akademiku i mialem stale lacze internetowe,
w tym roku nie dostalem miejsca w akademiku ale mieszkam bardzo
blisko niego i nasunal mi sie taki pomysl, nie wiem czy mozna go zrealizowac
i jesli mozna to za ile ?

A mianowicie, czy sa takie urzadzenia ktore po zainstalowaniu w akademiku
w oknie nadawalo by sygnal do mnie (ok. 80 m w linii prostej) i zebym mogl
odbierac sygnal i miec rowniez stale lacze u mnie na stancji ?

Mozna by zrealizowac laserami polprzewodnikowymi ? Jak ktos ma jakies
doswiadczenia w tym temacie, schematy, to bede bardzo wdzieczny za wszelkie
informacje na ten temat

Pozdrawiam i czekam na propozycje
Murek