Re: Dziwne pytanie

Autor: Kolik (kolikol_at_rzutokiem.com)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 23:24:15 MET

Nie pamietam za dobrze, ale chyba tak: we wlasciwosciach
> danego polaczenia, w ostatniej zakladce(lacze wielokrotne - w 98SE)
> wybierasz sobie dodatkowe urzadzonko(modem) ustawiasz jego parametry i
> bedzie smigalo. Tylko jedno ale, transfer bedzie liczony wspolnie czyli
nie
> bedziesz mogl cos siagac na jednej a ogladac wwws na drugiej(tzn mozna
> ograniczyc transfer danych w downloadmanagerze).

Hmmm, ale np. w uslugach typu FTP czy nawet HTTP jest identyfikowany moj IP.
Jesli wiec bede mial dwa rozne IP to jakim cudem transfer danych sie zsumuje
?
Nie bede przeciez mogl polaczyc sie z nimi poprzez 2 numery ip naraz (tak mi
sie wydaje bynajmniej).

Tak wiec jedynym realnym wysciem wydaje mi sie jakies przelaczenie miedzy
dwoma polaczeniami i wybor ktore ma co obsluzyc, no chyba ze sie myle...
;-)))

Ehh, chyba bedzie ciezko :P

Dzieki za sugestie !

Pozdr