Dziwne pytanie

Autor: Kolik (kolikol_at_rzutokiem.com)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 22:36:55 MET

Czolem, mam troche (chyba ?) glupie pytanie.

Czy da sie do jednego komputera podlaczyc dwa rozne lacza z internetem ?

Np. jesli mam dwie linie telefoniczne w domu i wlozylbym do kompa dwa modemy
i cchialbym jednoczesnie polaczyc sie z internetem przez oba.

Na jednym bym na przyklad przegladal strony www, a na drugim sciagal sobie
jakis plik.

Jak powiedzialem to jednemu kolezce to mnie wysmial ;-)

W sumie wydaje mi sie, ze slusznie, ale nie do konca.
Moze jednak jest jakis sposob aby to podlaczyc i moc sobie wybierac ktore
polaczenie co bedzie robilo (np. jeden modem sciaga jakis plik, a drugi
nieobciazony sciaganiem tego pliku zasuwa sobie pelna para po stronach www).

Ok, tylko prosze nie bluzgajcie na mnie za ostro, jesli to rzeczywiscie
kretynski i niewykonalny pomysl ;-))))

Dzieki....