Re: problem z radeonem

Autor: Tomasz Karasek (tkarasek_at_tkarasek.eisp.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:41:37 MET

Czeœć,
A jaki masz tam system operacyjny?
Spotkałem się juz z czymœ takim, i co znalazłem:
Na komputerze był Win2000 i GeeForce2 MX400. o włożeniu Radeona7500 efekt był
identyczny.
Okazuje się, że Radeon pod Win2000, może więc i pod XP, nie za bardzo lubi
jesli sš tam już zainstalowane jakieœ sterowniki innej karty graficznej.
Rozwišzanie: włóż starš kartę, odinstaluj jej sterowniki, następnie przy
restarcie, kiedy na pewno nie ma w systemie tych driverów, zamontuj radeona.
Powinno zaskoczyć.
Tak jak pisałem, problem wystšpił przy Win2000.

karas