lg700p -wada monitora

Autor: pxoz_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:10:49 MET

witam

Kupilem monitor lg 700p ktory wydaje mi sie calkiem znosny gdyby nie jeden
szczegol - nie moge ustawic w osd gornej krawedzi obrazu i tworzy ona luk
wklesly do wewnatrz monitora . Roznica w polozeniu skrajnych gornych pikseli
w stosunku do srodkowego piksela na gornrej krawedzi wynosi 2mm. Mam
mozliwosc zwrocic ten monitor jednak nie wiem kiedy w sklepie beda mieli
nastepna dostawe a nie chce dlugo czekac. Czy wada ktora opisalem jest
istotna.

jutro rano uplywa termin kiedy moge zwrocic monitor wiec b. prosze o rade

pozdrawiam
pxoz