Re: A może by tak laser?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:00:30 MET

On Fri, 01 Nov 2002 19:26:16 +0100, Bartosz Kiziukiewicz
<kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl> wrote:

> Właśnie przymierzam się do zakupu jakiegoś niedrogiego laserka do
> zastosowań domowych. Wybór w zasadzie nie jest wielki, bo większość to
> wydatek powyżej 1500 zł.
> Na razie znalazłem HP 1000w i KX-P7100. Ta ostatnia jest ciut droższa
> (~200 zł) ale przemawia za nią 2MB pamięci, duplekser i standardowy
> Centronics.
> Może ktoś używa tych drukarek? Jakie plusy i minusy? Może coś innego?

No i kupiłem :-) OKIPAGE 14e. Ale pani była trochę zakręcona i muszę
jutro biec wymienić kopię faktury na oryginał :-))))).
Co do samej drukarki, wydrukowałem stronę testową, więc raczej powinno
działać. Swoje zdanie wyrobię prawdopodobnie gdzieś za pół roku.
Dzięki wszystkim za opinie.

--
Pozdrawiam
  Bartek