Re: Kabelek S-video => Euro problem

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_o2.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 18:02:15 MET

> Co może być przyczyną tego, iż po podłączeniu tego przewodu do telewizora,
> obraz pojawia się tylko jako czarno-biały.
> Może długość kabla jest za duża: ok. 5m.

Mam dłuższy i jest w kolorze. Ale... na początku był czarno-biały.
Upewnij się w pierwszej kolejności, czy wyjście TV-OUT
ma ustawiony standard TV - PAL, a nie domyslny jakim często jest NTSC.
Po drugie, czy Twój odbiornik TV ma na pewno wejście S-Video
i uaktywnione - patrz instrukcja do OTV.
Nie wszystkie gniazda Euro (21 styków) mają komplet połączeń.
Czasem obsługują wyłącznie sygnał tzw. "composite video", a nie S-Video.
Jeżeli to nie to, wówczas spróbuj na innym kablu. Może w Twoim coś nie tak.