Re: Wolny dysk

Autor: marfi (marfi_at_bb.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 17:47:36 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message

> Z wyników benchmarków nie wynika, żeby był bardzo wolniejszy.
> BTW sprawdzałeś, czy ten dysk nie ma np. włączonego trybu
> cichego?
  Ciekawe pytanie - czym to się sprawdza ? Byłem na stronie Seagate ale nie
zauważyłem czegoć do tego celu...

> Sprawdź, czy to czas jądra czy użytkownika -- jest do tego
> odpowiednia opcja w Task Managerze.
  Mova o czasie jądra - w czasie testu procesor jest zajęty w 100% z czego
czas jądra to ok. 20%

> Każda wersja działa pod Win2k -- byle by była zarejestrowana.
  No to nie posiadam takowej - zresztą wierzę w wyniki clibencha - bardzo
podobne podaje np Nero :((

--
marfi