Re: Podkrecenie Athlona 1GHz

Autor: Kontra (jacotyco_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 17:01:27 MET

>To zależy jakie efekty chcesz uzyskać :)

chce jak najwiekszy mozliwy stabilny zegar otrzymac, gdzies wyczytalem
ze mozna go podniesc do prawie 1,5GH

>BTW na jakim chipsecie jest ta płyta i z jakim FSB działa
>nominalnie ta wersja procesora?

czipset to via Apollo KT133A , FSB - 266MHz, PCI freqency - 33,3MHz,
CPU Extremal Frequncy - 133,3MHz,,

Oznaczenie procka to : A1000AMT3C,

W tej chwili mam opcje defoultowe 7,5 x 133 = 1000,
Co sie stanie jezeli walne 9 x 133- teoretycznie powinno byc - prawie
1500, ale czy trzeba bawic sie z mostkami na procku? L1 i L7 -
zwiekszajac napiecie do 1,85V? mam mozliwosc zmiany tych ustawien w
biosie ale nie wiem czy cos dadza bez ingerowania w mostli Lx

Pozdrawiam
Kontra