Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: newbie (dynks_at______cut___this.____polbox.com)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 16:27:43 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in message

> Weź sobie "Komputer" z polowy lat 80, gdzie są pierwsze testy klonów
> PC AT (286 8MHz).
> Cytuję z pamięci, więc niezbyt dokładnie: "Po włączeniu prędkość
> komputera wciska w fotel, niemal słychać pisk opon..." :D

Lezka sie w oku kreci ... Jak stary przyniosl do domu 386 DX 25 / 2 mega
ramu to ludzie przyjezdzali z calej warszawy popatrzec i pozazdroscic :-) Po
pol roku wymienilem Herculesa na VGA 256 mono i zostalem bogiem na podworku
:-) :P
A 3 lata wczesniej szpanowalem twardzielem 20 MB w XT turbo 4,77/11 mhz :-)

Pozdros.