CD-r - odzywskiwanie danych

Autor: Rafał Dąbrowski (rafik_at_kontoshell.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 16:17:02 MET

Witam
Chciałem uzyskać opinii, jaki jest wg Was najlepszy program do odzyskiwania
danych.
Sprawa jest dość dziwna. W ubiegłym tygodniu zakupiłem dwie płyty Verbatim
DataLive i nie przyuważyłem, iż można je nagrywać 24x, a ja nagrywałem 16x.
Dla mnie jest to nienormalne. Szczególnie zależy mi na jednej, na której
nagrałem powien koncert, jaki na osiołku ciągłem prawie 3 tygodnie
Liczę na Waszą pomoc
RD