Re: hardware

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 16:14:15 MET

> PC anyware znam. Zbyt skomplikowane i nie oto mi chodziło. Miałen na
myśli
> jakąś ingerencje bezpośrednią... ale to pewnie nie jest możliwe

Acha... Nie, no sluchaj wszystko jest mozliwe, zwlaszcza, jesli
pracujecie obaj na W2k lub wyzszym. Tam trzeba TYLKO DOBRZE poznac
Command Line. Cuda mozna robic! Lacznie ze zdalnym uruchamianiem a
nawet instalowaniem aplikacji, o konfiguracji juz nei wspominajac.
Powaga! Sam nie umiem tego robic, ale mam kolege ktory pracuje w
helpDesku w Erze i czesto userom w ten sposob pomaga.
Pozdrowienia dla Andrzeja!:)
Aik