Re: Monitory 17" NEC FE771SB vs LG700P wrazenia

Autor: [Piotrek] (boot_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 15:06:08 MET

Ja mam FE791SB , ja porownywalem wlasnie moj monitor z LG 700p IMO Nec ma
lepsza ostrosc i kolorki poza tym jest powloka anty odblaskowa,i swietny
nowy design. Jesli mozesz porownaj sobie wlasnie te 2 monitorki , najlepiej
na jakiejs porzadnej karcie graf. np matroxie czy radeonie. 771sb jest
poprzednikiem 791sb i powoli zniknie z rynku a w nowym modelu wiele sie
zmienilo. Wiec ja polecam NEC'a FE791SB

Pozdr
Piotrek

Użytkownik "GM" <universum_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Bylem w sklepie obejrzec i kupic monitor 17". Wlasciwie to bylem
> zdecydowany na NEC FE771SB ~850zl ale zdecydowanie sie rozczarowalem.
>
> Wbrew panujacej opinii o monitorach nec to ten model(egzemplarz) nie
umywal
> sie do LGF700P. Nec mial zdecydowanie gorsza ostrosc, kolory przypominaly
mi
> tanie modele firmy AOC(zdecydowane przekolorowanie), po wlaczeniu funkcji
SB