Re: samodzielne napelnienie tonera w laserze

Autor: Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 14:04:36 MET

> Czy jest sens kupic sam proszek i wsypac go do tonera laserowki ?

Jak najbardziej ma to sens i na tonerze ze zintegrowanym bebnem (tak
jak w HP) mozesz to zrobic 3 do 5 razy bez zauwazalnego pogorszenia
jakosci (jesli oszczedzasz beben)

> Toner kosztuje do mojej drukarki ok. 350 zl (podroba) ,a jak wyglada
cena
> samego proszku (taka ilosc ,aby zapelnic caly toner).

Nie wiem dokladnie ale AFAIK sam proszek jest bajecznie tani...

> Pytanie do osob , ktore to juz robily , latwe to ?:-)

Trudne to to nie jest, ale upieprzysz sie tym tak, ze glowa mala.
Pamietaj! ZADNEJ WODY!!!! Bo sie kluchy porobia takie czarne
obrzydliwe i nie zczyscisz ich juz. Tyko na sucho i odkurzacz.
Acha no i musisz pamietac, ze tak zwany "Wasted Toner Storage" czyli
pojemnik na zurzyty toner jest obliczony na zurzycie jednego tonera ,
wiec jak go napelnisz, to ten pojemnik moze sie przepelnic. Trzeba go
wiec otworzyc i oproznic przy napelnianiu.

Pozdrawiam!
Aik