Re: Nagrywanie na CD

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 12:16:12 MET

Użytkownik "Teodor" <pk.79_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam płyty CD-R 700MB. Nagrywałem ostatnio na nie filmy. Ciekawe jest to,
że
> film ma 716 MB a mimo to cały się mieści na płycie. I działa. Czy to płyta
> ma jakiś zapas? Nagrywa Easy CD Creatorem.

Nikt z kolegow tego nie napisal dlatego dodam od siebie jeszcze kilka slow
wiec tak jezeli film ma 716 MB to nie znaczy, ze tyle samo zajmie na plycie
CD
musisz sprawdzic faktyczny rozmiar pliku i pewnie bedzie tak, ze dokladnie
miesci sie na plycie CD

poza tym plyty czesto maja zapas
lub uzyles overburningu

--