Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 11:41:37 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Nie rozumiem, dlaczego na starym sprzęcie upgrade ma się udać, a na np.
> Duron 750 nie?

A bo ja wiem? ACPI? W każdym razie wyczyściłem bios, ale zapisać to już
go się nie dało (flash na karcie różnił się od flasha w pliku). Musiałem
kombinować ze starymi flasherami, czyszczeniem biosu i takie tam.

> Skaner podłączony do komputera obok z oryginalną kartą Adaptec AHA 1505 pod
> ISA działa prawidłowo.
> Tylko w nowym komputerze nie mam już ISA. :-(

A próbowałeś kombinować z trybami pracy danego urządzenia w biosie karty?

--
Raf
raist_at_poczta.fm