Odp: Live! i dziwna sprawa

Autor: Martin (fokerman_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 10:35:28 MET

Z własnego doświadczenia wiem, że płyty na MVP3 lubią stwarzać kłopoty z
instalowanymi uzrądzeniami poprzez "wariactwa" z przerwaniami.
Sprawdź na początek czy powoduje Ci ta karta jakiegoś konfliktu.
Jak nie to będziemy myśleć dalej
Pozdrawiam
Martin

Użytkownik Raf <raf_at_adv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqae46$o06$1_at_absinth.dialog.net.pl...