Re: radeon 9000 i 2 monitory (/tv)

Autor: Yoop (yoop_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 09:44:17 MET

> Czy na kartach z Radeon 9000 jest mozliwosc jednoczesnej pracy na 2
> monitorach , ew. monitor + tv? Np. wyswietlanie filmu na tv i praca na
> komputerze. Konkretnie chodzi mi o karte X-Power: Radeon 9000 64MB TV-out
> DVI (Sapphire OEM)

Tez mnie to fascynuje , bo wlasnie chce kupic taka karte (9000PRO), ale
zalezy mi na mozliwosci pracy na dwoch monitorach jednoczesnie.
W opisach karty, tudziez w cenniku komputronika widnieje ze plyta ma dwa
wyjscia do monitorow crt i dvi, ale nigdzie nie widzialem czy oznacza to
ze moze je obslugoiwac rownoczesnie ...
Moze jednak powinienem kupic jakiegos matroxa ?

Yoop