Pytanie odnosnie GF4 Ti4200 VIVO

Autor: SARACEN (saracen1_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 09:37:39 MET

Witam!
Mam nastepujacy problem. Mam ww. karte i nie moge poprawnie podlaczyc
telewizora, a dokladnie dzwieku. Podlaczam tv kablem SVHS - SVHS. Karta
wysyla na tv obraz NTSC z kodowaniem M. Chcialbym przestawic to kodowanie na
np. PAL/D, ale w ustawieniach trybu tv nie ma opcji Polska i wlasnie PAL/D.
Probowalem ustawic inny kraj przykladowo Belgia PAL/D, ale karta go nie
przyjmowala. Zmienialem kable na chinche i zwykly video - bez rezultatu. Czy
problemem moze byc fakt ze w kompie mam jeszcze tuner tv Avera i on nie
pozwala na zlapanie PAL/D? Czy moze problemem sa sterowniki? Na razie nie
probowalem z detonatorami, tylko z driverami ze strony producenta. Aha w
dokumentacji (4 stronicowej !!!) do karty stalo napisane ze na karcie trzeba
przestawic zworke ... ogladalem te karte przez 2 godziny i zadnej zworki nie
znalazlem. Mysle ze dokumentacja byla do starszego modelu GF 2 lub cos w tym
stylu. Na koniec ... moja karta to Prolink GeForce4 Ti 4200 128MB DDR VIVO.
Dzieki za uwage ;)

Pozdro
Sarr