Re: zasilacz essun ESP-300ATXSP4

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 09:28:47 MET

Mam taki, nazywa sie FEEL i jest montowany w obudowach modecom, jak na razie
uzywam i dziala (dalem 75zl)

Pokusilem sie o jego rozebranie(i zwiazana z tym utrate 18 misiecznej
gwarancji) ale jako elektryk/elektronik chcialem przekonac sie o jakosci
wykonania w srodku.

Porownujac go do mojego starego zasilacza FORTRON 235W to wykonanie w srodku
jest FATALNE. Najgorszej jakosci wentylator(od razu go wymienilem na NIDECa)
Sciezki slabo pogrubione cyna(sam pogrubilem je wowczas napiecia podskoczyly
o ok 1,5% np bylo 3.3 a jest 3.33).Zasilanie 220V podlaczone cieniutkimi
drucikami bez izolacji w miejscu lutowan. Wylacznik odcina tylko jeden
przewod zamiast dwoch. Jednym slowem dziadostwo ale na razie dziala.

Nie widzialem CODEGENA w srodku wiec takiego porownania nie moge zrobic.
Uwazam jednak ze jak na zasilacz, ktory montuja w obudowie modecom za np:
220zl, to jest kiepska chinszczyzna.

GM