Re: stary komp i ..... pamię

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 08:31:09 MET

> Witam
> jest sobie komp AMD K6 i na pokładzie ma 32 MB Ram w 1 DIMM'ie
> próbowałem dołożyć kość 128 ale on zobaczył tylko 32 ( w sumie 64 MB)
> po wyciągnięciu strej kości dalej widział 64 MB
> coś nie tak ???
> czy ktoś miał podobny problem ??
> Dzięki za pomoc

po pierwsze sprawdz jakie DIMM-y obsluguje plyte, niektore obsluguja tylko
do 64 wiec 128 za nic nie pojdzie, po drugie sa tzw pamieci jednostronne i
dwustronne, te 128 jest dwustronne a plyta widzi tylko jednostronne wiec de
facto widzi tylko 1/2 czy li 64 ze 128
musisz szukac pamiec PC 66 ewentualnie PC 100. Inna rzecza na ktora trzeba
zwracac uwage to napiecie - niektore stare pamieci mialy 5v choc standardem
zostalo 3.3, Malo plyt obsluguje 5v, a juz na pewno nie beda dzialaly razem
5v i 3.3v,

MaPia