Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 07:24:19 MET

>Bo jak OS uruchamiasz z EIDE to w BIOS'ie dajesz C,SCSI lub Only C
>I powinno być OK :)
Jest C, dyskietka, CD-ROM.

Brak dysków bootujących rozwiązany, choć nie wiem, jak wyłączyć to ciągle
poszukiwanie ich przy starcie.
Ale dlaczego nadal BIOS nie zainstalowany?
Uparcie szukam jakiegokolwiek błędu.

>Sprawdź *dokładnie* terminację !
A co mogę dokładnie sprawdzić?
Terminator przykręcony do skanera, skaner to jedyne urządzenie SCSI.
W BIOS karty terminacja ustawiona automatycznie (enabled też próbowałem).

--
Janusz - Vahanara