Re: jaki komputer do biura

Autor: plonker (plonk.NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 00:06:58 MET

> IMO przedewszystkim jest swietna do biura, ze wzgledu na latwa i szybko
> instalacje oraz bez problemowa prace. Cena jest tez atrakcyjna szkoda
> tylko, ze dedykowane obudowy sa tak drogie ostatnio widzialem w Gralu za
> 300zl!!! i nawet nei diwiedzialem sie jaki zasilacz siedzi w srodku :/

obudowy sa naprawde świetne niektóre, ale są drogie i wogole ciężko je
dostać
z drugiej strony jak czytalem test takiej płyty . "Należy zwrócić uwagę na
brak kontrolera stacji dyskietek"
hehe

jakby kosztowalo kolo 400zl z procesorem to moze bym i wziol
ale niestety pozostanie mi chyba K7SEM z prockiem wlutowanym za 370zł