Re: Samsung SyncMaster 551s a odswiezanie

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 22:39:23 MET

Użytkownik "Michal Letowski" <milet.geo_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Czy komus ten monitor pracuje w rozdzielczosci 1024x768
> z odswiezaniem >60 Hz? I jesli tak - to pod jakim systemem
> operacyjnym?

Co prawda nie mam takiego monitora, ale wiem napewno,
że parametry wyswietlania nie mają żadnego związku z systemem operacyjnym,
lecz zależą wyłącznie od możliwości monitora, w tym właściwych sterowników:
do konkretnego modelu i do karty graficznej.
http://www.samsung.com.pl/produkty/sm551s.php
Z zawartych tam danych wynika, że model ten ma poniższe możliwości:
      1024x768 @68Hz
      800x600 @87Hz
      640x480 @107Hz
Więcej nie wyciągniesz, bez szkody dla elektroniki monitora.