karta dzwiekowa - problem

Autor: Metto (metto_at_astercity.net)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 21:24:20 MET

Po ostatniej instalce XP moja karta dzwiekowa (SB128) szwankuje co nieco.
Co kilkanascie sekund (nieregularnie zreszta) przy odtwarzaniu jakichkolwiek
dzwiekow z glosnikow zaczyna przez kilka sekund bzyczec i wydawac dzwieki w
stylu starych gier komputerowych na kasetach :).
Mam PII400 + Asus P2B. Przed ostatnia instalka XP dzialalo git.
Karte sprawdzalem u kumpla, jest dobra. To tez nie kwestia kabla czy
glosnikow.
Zero konfliktow sprzetowych - urzadzenie dziala poprawnie, sterowniki
najnowsze. O co moze chodzic? Cos z plyta?
Z gory dzieki za pomoc.

--
Pozdrawiam
Michal