Dlaczego komputer zwisa przy wysuwaniu tacki?

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_plusnet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 20:35:08 MET

Mam nagrywarke LiteOn 48125W, nagrywam programem Nero,
najnowszym. Po zakonczeniu nagrywania, w momencie gdy w Nero
odrzuca sie komunikaty z nagrywania oraz nagrywarka wysuwa
tacke z nagrana plytka caly system na chwile sie zawiesza,
nie dziala nawet myszka, nie mowiac o tym ze komputer
przestaje sie pingowac, winamp przestaje grac itd. Trwa to
tak okolo 1,5 do 2 sekund i potem wszystko jest ponownie
poprawnie. Czy u was tez jest taki efekt? Nagrywarka jako
master na osobnej tasmie i drugim kontrolerze. Plyta glowna
Asus P4T, 512 MB RDRAM, to z grubsza moja konfiguracja.
Strasznie mnie to denerwuje :( Czy to przez nagrywarke, czy
moze przez uzywany system? (Windows 2000 Workstation)...

--
                         [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
Leszek A. Szczepanowski  [przesloni barwy swiata nam        ]