Re: Raid

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 16:42:52 MET

"primo" <przemek_78_at_go2.pl> wystukał (news:3dc7e42d_at_news.vogel.pl):

> Jak to jest z tym raidem, w jakim trybie powinien działać, aby
> wszystko chodziło cacy ?? Czy jeśli ma się 1 hdd to warto łączyć
> to przez raid (Barracuda IV 80 gb). Mam strasznie słabą wydajność
> dysku i szukam rozwiązania mojego problemu, dlatego proszę o
> jakieś wskazówki dotyczące konfiguracji raid - kontroler promise,
> aby zaczęło mi wszytko chulać jak należy.

Barracuda + RAID = slaba wydajnosc. Ale jesli dobrze rozumiem masz 1
dysk, wiec o macierzy nie moze byc mowy. Zmierz mu wydajnosc, podlacz
potem do kontrolera na plycie, wlacz DMA i porownaj wyniki.

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl
Zanim zadasz pytanie upewnij się