Re: temperatury w biosie ?

Autor: Robert Polkowski (rob_plk_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 16:38:48 MET

Użytkownik <mrjoy_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3dc6d118.1118634_at_news.tpi.pl...
> czesc
>
> Niedawno kupilem nowy komputer :
>
> plyta : soltek drv5
>
> proc : athlon xp1800++
>
> ram : 256 ddr
>
> karta graf : Gigabyte Radeon 9000 ( bez wiatraczka )
>
> I mam kilka pytań :
>
> 1. W biosie sš 3 temperatury :
> 1. Temperature ABS II - ok.55-60C ?
> 2. Temperature 1 - ok.35-42C ?
> 3. Temperatue 2 - ok 30-40C - to jest napewno temp.
> radiatora kart graficznej ,ale nie wiem czy to powinno
> byc podlonczone do radiatora czy moze do samej plytki
> czy moze do pamieci karty graf?
> [...]

IMHO wg. pobieznego przegladu instrukcji od tej plyty to:
1. Temp. ABSII to temperatura odczytana z diody wewnatrz procka.
2. Temperatura odczytana z termistora pod prockiem.
3. Temperatura odczytana z termistora na kabelku ktora Soltek daje.

--
Robert Polkowski   rob_plk_at_wp.pl   www.askblonie.prv.pl