HP DeskJet 710c, a druk dwustronny w Win XP

Autor: Tomasz H. (tomasz_h_at_poczta.fm)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 15:44:06 MET

Witam

Mam drukarkę HP DeskJet 710c i od niedawna Win XP. Jest to drukarka z górą
dwuletnia i nie dostałem do niej sterów dla tego systemu, więc zajrzałem na
www.hp.com . Tam dowiedziałem się, że stery mam już w systemie i
rzeczywiście były, ale tak biednych sterów w życiu nie widziałem. Żadnego
druku dwustronnego, więc szybko wróciłem do internetu i na stornie HP
wpisałem do wyszukiwarki 'two-sided printing 710c'. No i dowiedziałem się w
krótkim i zwięzłym oświadczeniu, że na tej drukarce pod tym systemem druk
dwustronny jest niemożliwy i koniec. Wygląda na to, że tak ekologiczna
drukarka (jak zachwala producent) z instrukcją wydrukowaną na
zrecyclingowanym papierze zmusi mnie do podwojenia stosów papieru ponieważ
prawie wszystko drukowałem w tym trybie. Nie mam więcej słów...

Czy ma ktoś może sposób na wydrukowanie dwustronnie np. pdf-a w takiej
sytuacji? Czy np. Acrobat Writer nie mógłby w tym jakoś pomóc

--
Pozdrawia
Tomasz H.