Re: 230V czy to az taki problem?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 15:22:24 MET

Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl> wrote in

> Witam serdecznie.
> Nie wiem czym to sobie wytłumaczyć, ale odkąd u nas w gniazdku jest
> już przez cały czas 230 V wielu znajomym osobom w tym również mi padł
> zasilacz w kompie.

mamy w firmie cala sterte zasilaczy , byly sprowadzane do polski w latach
90-95 i naklejane bylo na nich na pale ze dizalaja z 230V :P
gluwnie z Emitera

> chwili podwyższenia napięcia w sieci. Nie wiem dlaczego ta plaga ma
> miejsce

bo te zasilacze nie sa przystosowane do 230V , naklejka klamie

> kupować zasilacze, które mają napisane tylko 230V może są bardziej
> dostosowane?

niee, lepiej kupowac zasilacze markowe

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P