Re: potrzebna Wasza opinia - chce wydac najwyzej 300zł

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 14:20:53 MET

> Komp sluzy rozrywkowo czyli do gier i filmow. Gram glownie w
niesmiertelna
> Civ3 oraz ostatnio w Age of Mythology. Gry FPS w troche dalszej
kolejnosci.
> Co radzicie odpuscic sobie na razie i czekac az ceny pojda jeszcze w dol?
Witaj,
W przypadku gier wąskim gardłem tej konfiguracji jest grafika.
Jeśli w używanych obecnie aplikacjach nie odczuwasz spowolnienia pracy kompa
(np. skokowe odtwarzanie filmu, brak płynności w grach typu CIV3 - długie
oczekiwanie na otwarcie okien dialogowych itd) to wymiana proca nie
przyniesie Ci żadnych widocznych efektów poza oczywiście ubytkiem kasy z
kieszeni.
Pozdrowienia,
Marek