Re: Jak rozpoznac czy DDR jest typu CAS 2 ?

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 12:45:58 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie tutaj bym się zastanowił. Jakiś czas temu ktoś pisał na tej
> grupie, że Komputronik słynie z tego, iż upraszcza sobie robotę
> KOPIUJĄC opisy artykułów z zupełnie innych produktów. Często zatem
> dochodzi do sytuacji, gdy np. opis dotyczy dysku twardego Maxtor 60 GB
> 7200 obr., a faktycznie sprzedawany produkt to Maxtor 40 GB 5400 obr.
> To tylko jeden z wielu przykładów. Przyglądając się bliżej stronie
> Komputronika widać, że takie praktyki to u nich normalka. Sugeruję
> zatem przez zakupem dokładnie upewnić się (np. telefonicznie), czy
> [...]

nie mowie zeby tam kupowal, choc ja to robie i nie narzekam
chodzilo mi o wskazanie jakie moduly maja CAS 2
co do opisow w Komputroniku to wiem za zdarzaja im sie "ciekawe", np. karta
ATI 7000 Gigabyta ma oznaczenie AV32D-T gdzie nic takiego u producenta na
stonie nie figuruje (jest za to AV32DG)

MaPia