Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 11:56:20 MET

On 28 Oct 2002, Robert Szczygiel wrote:
> :)). Więc teoretycznie można sobie wyobrazić taki układ chłodzenia,
> który ostudzi procesor do temperatury poniżej temperatury otocznia, ale

Wsadzic laptopa do zamrazarki. No problem (pomijajac sposob wyprowadzenia
kabli do klawiatury i monitora oraz kwestie zasilania).

> żeby którekolwiek ze współczesnych rozwiazań to zjawisko wykorzystywało
> (choć tu oczywiście mogę się mylić). :)

Chlodzenie agregatem freonowym bylo m.i. w Cray. Komorki Peltiera
takze chlodza "ponizej temperatury otoczenia".

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin