Re: ATI to firma czy jakies g...? [dosc dlugie i nudne]

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 09:55:07 MET

On Tue, 5 Nov 2002 08:58:09 -0000, "niećfiatek" <leo25_at_go2.pl> wrote:

>Cześć,
>tyle że chyba o to chodziło oVo, ze ATI jest jednym z potentatow na rynku, a
>przy instalacji sterowników to panocku trza rekodzieło uprawiać. Trochę już
>przywyknąłem do "rytuału instalacyjnego" ATI :) Ale myslę że nie tędy droga
>i czekam na taką wersję catalystow co same sobie posprzątają i zainstalują
>po wciśnięciu enterka.

O to wlasnie chodzi. Czy program nie moze sprawdzac czy nie ma plikow
systemowych albo wpisow w rejestrze ktore by mu przeszkadzaly?
Instaluje stery ATI na czysty system - OK. Pojawia sie nowsza wersja.
Odinstalowuje stare, instaluje nowe - wywala sie w trakcie instalacji
bez zadnego komunikatu. Jak instaluje bez odinstalowywania starych to
tez sie zdarza. E-Color chce kalibracji co 2 dni. Jak sie go nie
skalibruje to znika "Set game Gamma".
Zainstaluje jakikolwiek program ktory wrzuca swoje zakladki do okna
Display Settings (np. kalibrator kolorow Adobe) to przy probie zmiany
czegokolwiek w ustawieniach karty wywala mi komunikat "wykonano
niedozwolona operacje w module CPL".
A odpowiedzi generowane automatycznie przez support ATI to dopiero
jaja. Wpisuje jako temat "Radeon 8500 on BX motherboard", potem
opisuje problem, a dostaje odpowiedz "Rage Xpert 128 jest wyposazony w
16MB RAM. Jesli to nie jest odpowiedz na Twoje pytanie sprobuj
ponownie".

Tak jak pisalem mialem kiedys ATI Mach 64 i system kalibracji kolorow
to byla rewelacja. Czy ATI nie przyjmuje do wiadomosci ze ich kart
uzywa sie czasem do pracy?

Na szczescie ELSA zacznie znowu robic karty graficzne. Nieistotne na
jakim procesorze to bedzie - kupuje od razu.

Pozdrawiam

oVo